سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
مسجدحضرت زینب سلام الله علیها سرچشمه زارچ
 RSS  |  Atom  | خانه | ">جی میلmasjedzeynab.sz@gmail.com | آشنایی بیشتر | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 2
  • مجموع بازدیدها: 17487

    » درباره من
    مسجدحضرت زینب سلام الله علیها سرچشمه زارچ
    مدیر وبلاگ : مسجدحضرت زینب سلام الله علیها سرچشمه زارچ[10]
    نویسندگان وبلاگ :
    طاها ترابی (@)[0]

    احمد ترابی زارچی (@)[0]

    مسعود سرداری (@)[0]



    » دسته بندی یادداشت ها
    قرآن .

    » نشان وبلاگ

    Google


    » طراح قالب
    »» شاید سال دیگر باشم...

     

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    رمضان ...

     

    ماهی که نشناختم علت ثانیه هایش را...  و بوی رفتنش می آید و من ...

     و من حس می کنم... غروب لحظه های مناجات با خدا را ...  در این کنگره ی عظیم رمضان ...

     

    شاید سال دیگر باشم...

     

    لیک این تقدیر است که در شب قدر برای من به رقم خواهد آمد...

    گویند که دعا برطرف کننده ی قضای الهی است.

    پس ای محبوب من ...

    گر از جانب من کوتاهی شده و می دانم که شده ...پس

     خودت به حق محمد و آل محمد علیهم السلام عاقبت ما را ختم به خیر گردان و ما را در رمضان بعد مهمان خود نما !

     

    آمّین یا رب العالمین

     

    ا.ت.ز

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته نمازگزار()
    نویسنده متن فوق: » مسجدحضرت زینب سلام الله علیها سرچشمه زارچ ( جمعه 87/7/5 :: ساعت 3:40 عصر )


    سفارش تبلیغ
    سفارش تبلیغ